Juustoseuran yhteistyökumppanit

Ennen kuin juusto on meidän kaikkien ruokapöydässä, on se taivaltanut monivaiheisen matkan. Se on keitetty, puristettu ja hellästi vaalien kypsytetty. Monesti suuri ”kimpale” on myös leikattu pienempiin osiin ja sitten vasta pakattu asiakasta ja kuluttajaa varten.

Kaikki vaiheet tarvitsevat korkeaa ammattitaitoa, hyviä koneita ja laitteita sekä asianmukaisia pakkausmateriaaleja. Vasta, kun koko ketju on onnistunut työssään, on lautasellamme juusto, joka on säilyttänyt kaikki sen hienot ominaisuudet mukanaan matkansa varrella.

Näillä sivuilla esiintyvät toimijat; kotimaisen juuston valmistajat, kone-, laite- ja materiaalitoimittajat sekä juustotiskien palveluntuottajat ovat tällainen ammattilaisten joukko. Heitä yhdistää syvä kiinnostus ja hedelmällinen yhteistyö yhteisen asiamme – Juuston – hyväksi.

Juustoseura kiittää!