Muut yhteistyökumppanit

Bouquet Clubin jäsenyystarjous 2024-2025 Bouquet Club on edistyneemmille viiniharrastajille suunnattu, jäsenmaksullinen klubi. Klubi tarjoaa viinien erikoiseriä, tapahtumia, ravintolaetuja, viinimatkoja ja koulutuksia sekä monia muita rahanarvoisia etuja viininystäville. Bouguet Clubin vuosijäsenyys -40 % kullakin hetkellä olevasta hinnasta. Erikoishintainen jäsenyys on 29,60 € / 12 kk ja se on lunastettavissa nettikaupasta bouguetclub.fi koodilla juu20-25.
Viinilehti on ollut juustoseuran kumppanina jo vuosien ajan. Yhteinen intressimme on vaalia unohtumattomia makuelämyksiä ja tarjota mahdollisuus oppia kiinnostavasta aihealueesta koko ajan lisää. Viinilehden vuosikerta sisältyy juustoseuran jäsenmaksuun. Lisäksi Viinilehti tarjoaa myös muita vaihtuvia etuja jäsenten iloksi. Edut 2024 -2025: Paperilehden tilaukseen sisältyy pääsylippu Viini & Ruoka 2024 ja 2025 -tapahtumiin. Bouguet Clubin vuosijäsenyys -40 % kullakin hetkellä olevasta hinnasta. Erikoishintainen jäsenyys on 29,60 € / 12 kk ja se on lunastettavissa nettikaupasta bouguetclub.fi koodilla juu20-25. Decanter -myymälöistä 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista - ei lahjakorteista eikä viinikaapeista. Etua voi käyttäädecanter -myymälöissä kertomalla olevansa Juustoseuran jäsen ja ilmoittamalla Viinilheden osoitkentästä löytyvän tilaajatunnuksen. Etu on voimassa 31.12.2025 saakka. Lisätiedot myymälöistä ja Decanterin valikoimasta verkkosivuilla www.decanter.fi Suomalaisten Berglundien omistama viinitila Château Carsin sekä Viinikellariantavat Juustoseuran jäsenille 10,00 € alennusta tilauksesta, kun se thedään nettiskaupasta www.viinikellari.com Etu lunastettavissa koodilla JUUSTO-25 etu on käytettävissä 1 krt / asiakas ja se koskee normaalihintaisten viinien ostoskorin loppusummaa. Etu on voimassa 31.12.2025 saakka.