Uusimaa: Jouluillallinen/JULMIDDAG

Hyvät juuston ystävät, Bästa Ost vänner

Kutsumme Uudenmaan Juustoseuran jäsenet, avec, perinteiselle jouluillalliselle

Aika Keskiviikko 13.12.2023 klo 18.00
Paikka Carelia Brasserie Juhlakellari, Mannerheimintie 56, Helsinki.

Tilaisuuden aluksi kuulemme 90 vuotta täyttävän Valio Koskenlaskijan tarinan, jonka meille kertoo tuotekehityspäällikkö Annukka Merjovirta.

Sitovat ilmoittautumiset pyydämme tiistaihin 5.12. mennessä sähköpostilla juha.kling@juustoseura.fi . Mukaan mahtuu 40 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme teitä kertomaan valitsemanne alku-, pää- sekä jälkiruoan seuraavalla sivulla esitetystä menusta, sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat. Tämä koskee myös jo ennakkoilmoittautumisen tehneitä jäseniä. kiitos.

Tapahtuman omavastuuosuus ruokajuomineen on 50 €/henkilö. Maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Uudenmaan Juustoseuran tilille / Tommi Arina FI04 1336 5000 1026 00.

Asu vapaa.

Tervetuloa