Uudenmaan Juustoseura: Rolling Cheese

Hyvät juuston ystävät, Bästa Ostvänner

"Vuodesta 2021 Töölössä toiminut Rolling Cheesen juustokauppa tarjoaa herkullisia juusto- ja leikkelelautasen antimia Euroopan parhailtapientuottajilta. Uudenmaan Juustoseurallejärjestetyssä tastingtilaisuudessa pääset maistelemaan sesongin parhaita makuja omistajien Nellin ja Peter Steerin johdatuksella, sekä kuulemaan Rolling Cheesen taustaa sekä jännittäviä tarinoita juustoista ja niiden tekijöis- tä. Herkuttelulautanen pitää sisällään kolmea juustoa ja kahta leikkelettä, oliiveja, keksejä ja hilloa. Lämpimästi tervetuloa Rolling Cheeseen!”

Tilaisuus on Uudenmaan juustoseuran jäsenille avec.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla annukka.lankinen@gmail.com 20.2.24 mennessä. Vahvistus osallistumisesta lähetetään ilmoittautuneille erikseen sähköpostilla.

Tapahtuman omavastuuosuus on 25 €/henkilö sisältäen em. ”lautasen” sekä viinin. Maksu suoritetaan osallistumisvahvistuksen jälkeen Uudenmaan Juustoseuran tilille FI78 5680 0020 6454 18.

Koska myymälän tila on rajallinen, mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta.

Tervetuloa!
Rolling cheese