Uudenmaan Juustoseura / Nylands Ostsällskap: Juustoa ja muuta taidetta avec / Ost och annan konst avec, Mänttä

• la 10.9.2022 klo 819
  • SERLACHIUS-museot ja Viinitupa Vuorenmaja / SERLACHIUS-museer och Vinstugan Vuorenmaja, Mänttä

Hyvät juuston ystävät, Bästa Ostvänner

Kutsumme Uudenmaan Juustoseuran jäsenet, avec, yhteiselle päivämatkalle Mänttään lauantaina 10.9.2022.

Perillä tutustumme aluksi Serlachius-museoiden näyttelyihin. Tämän jälkeen siirrymme lounaalle Viinitupa Vuorenmajan tiloihin. Lounaan yhteydessä Viinitupa Vuorenmajan emäntä Anu Schuoler perehdyttää meidät sveitsiläisten juustojen saloihin.

Bussi matkalle lähtee Helsingin keskusta klo 8:00 ja palaa samaan paikkaan n. klo 19:00. Tarkka lähtö-/ paluupaikka ilmoitetaan ilmoittautuneille vielä erikseen.

Matkan kustannus on 50 €/henkilö. Tämä sisältää bussimatkan, välipalan bussissa, sekä lounaan Viinitupa Vuorenmajassa.

Sisäänpääsy taidemuseoon Museokortilla, tai itse maksamalla.

Sitovat ilmoittautumiset pyydämme perjantaihin 26.8. mennessä sähköpostilla Annukka Lankiselle, annukka.lankinen@gmail.com . Kerrothan mahdolliset ruoka-aineallergiasi ilmoittautumisen yhteydessä.

Maksu suoritetaan Uudenmaan juustoseuran tilille; Tommi Arina FI04 1336 5000 1026 00 ilmoittautumisen yhteydessä.

Taide- ja juustoterveisin

Matka toteutetaan, mikäli osallistujia on vähintään 15.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Serlachius-museo Gösta, taidemuseo