Uudenmaan Juustoseura: Lasi ja viini/Glas och vin

Hyvät juuston ystävät, Bästa Ost vänner

”Tule kokemaan elämys ja osallistu Riedel-viinilasitastingiin! Tastingissa tutustutaan neljään erilaiseen Riedel Veritas-lasiin kahden punaviinin ja kahden valkoviinin avulla. Tasting tarjoaa mahdollisuuden haastaa omia aistejaan ja oppia uutta viineistä sekä viinilaseista.

Lasin vaikutus viininautinnossa on merkittävä. Oikeanlainen lasi korostaa viinin ominaispiirteitä ja saa sen täyteen loistoonsa. Riedel on itävaltalainen lasivalmistaja jo yli 265 vuoden kokemuksella. Riedel-filosofian mukaisesti lasit suunnitellaan yhteistyössä viinintekijöiden kanssa palvelemaan täydellisesti viinin tarpeita.”

Ajankohta: 23.3.2023 klo 17.00
Paikka: Decanter Oy, Yrjönkatu 23, Helsinki.

Tilaisuus on tarkoitettu Uudenmaan juustoseuran jäsenille avec. Mukaan mahtuu 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostilla annukka.lankinen@gmail.com 17.3.23 mennessä. Vahvistus osallistumisesta lähetetään ilmoittautuneille erikseen sähköpostilla.

Tapahtuman omavastuuosuus on 25 €/henkilö. Hinta sisältää viinit sekä maistelulautasen.

Maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Uudenmaan Juustoseuran tilille/Tommi Arina FI04 1336 5000 1026 00.

Tervetuloa