Lahden Juustoseura: Klassiset juusto & viini -parit

Hyvät juuston ja viinin ystävät!

Lahden Juustoseura järjestää illan, missä tutustumme klassisiin juusto & viini -pareihin. Kutsumme mukaan myös avecit.

Illanvietto hyvässä seurassa pidetään perjantaina 31.3.2023 klo 18 alkaen Koti -ravintolassa Lahden Messukeskuksessa.

Illan aikana tutustumme näihin pareihin:

• Manchego 12 kk & Lustau Amontillado
  • Vuohen valkohomejuusto & Savignon blanc Villa Maria reserve
  • Gruyere 15 kk & Hahn Pinot Noir
  • Peltola Blue &  Graham’s Six grapes Reserve Ruby Port
  • Juustojen ja viinien jälkeen jälkiruokana nautimme kahvi & juustokakku -parista, klassikko sekin.

Juustojen ja viinien laadusta ei ole tingitty. Laatu johtaa totuttua korkeampaan osallistumismaksuun.

Illan osallistumismaksu on 40 € / hlö. Lahden Juustoseuran hallitus toivoo, ettei tämä ole esteenä osallistumiselle. Hyvä ei aina ole halpaa! Perinteiseen tapaan osallistumismaksu kerätään tilaisuudessa.

Sitovat ilmoittautumiset pyydämme 17.3.2023 mennessä osoitteella aku@uudelviisii.fi tai p. 045 317 4735.

Lahden Juustoseuran hallitus