Juuston valmistuspäivä

• la 23.9.2023 klo 12:30
  • Herkkujuustola, Sastamala

Hyvä juuston ystävä

Tule viettämään mukava lauantai-iltapäivä osallistumalla juuston valmistukseen. Valmistamme
yhdessä puolikovan, Tilsit-tyyppisen kittikuorisen juuston, jonka jätämme kypsymään Herkkujuustolan kypsytyskellariin.

Tapahtuma tarjoaa mahdollisuuden tutustua juustonvalmistuksen saloihin asiantuntijan opastuksella
ja mukavassa seurassa. Kypsytyksen jälkeisestä arvioinnista ja juuston pakkauksesta sovimme valmistuksen yhteydessä.

Tilaisuus on tarkoitettu Juustoseura ry:n  jäsenille avec. Sitovat ilmoittautumiset tapahtumaan sähköpostilla juha.kling@juustoseura.fi 25.8.23 mennessä. Mukaan mahtuu 25 ensimmäiseksi ilmoittautunutta Vahvistus osallistumisesta lähetetään ilmoittautuneille erikseen sähköpostilla.

Tapahtuman omavastuuosuus on 40 €/henkilö. Hinta sisältää juuston valmistuksen, kypsytyksen sekä kolmen ruokalajin lounaan juustoineen.

Maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä Juustoseura ry:n tilille FI57 5041 0420 0193 17

Tervetuloa
Juustoseura ry, hallitus